Banjo det mest underskattade instrumentet

Satt och lyssnade på några av mina favorit låtar på spotify då jag insåg att alla dessa låtarna alla hade något gemensamt, nämligen banjon. Sen denna upptäckt har jag förstått att jag kommer gilla vilken låt som helst så länge det är en banjo med på ett hörn. För att bevisa att jag som alltid har rätt följer här några exempel, min förhoppning är att detta skall omvända alla er syndare som ännu ej är frälsta av banjon..









Enda nackdelen är väl att man för att kunna bli en riktigt bra banjo spelare inte får ha allt för mycket tänder och att ens morsa och farsa troligtvis är syskon, detta kanske låter lite konstigt men kolla på detta så förstår ni.



Kommentarer
Postat av: Anonym

banjo är skönt men mandolin är desto skönare! =)

2011-01-13 @ 18:57:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0